Referans Gazetesi Telekomünikasyon Eki - TARSİM ile Bimel IP Office telefonu projesinde anlaştı

Tüm haberlere geri dön...

Haber Kaynağı: Referans Gazetesi Telekomünikasyon Eki, Sayfa: 10

Tarım Sigortaları Havuz İşletmesi telefon görüşme bedellerini düşürmek amacıyla eski telefon santallerinin yerini alan digital santral sistemi olarak, AVAYA’nın IP Office çözümünü seçti. Tarsim, IP santral sistemini gerçekleştirmek için Bimel ile anlaşarak AVAYA’nın IP Office çözümünü seçti. Proje kapsamında Tarsim’in İstanbul Kavacık'ta bulunan merkezinde eski nesil telefon santrali yerine dijital santral sistemi olan AVAYA IP Office 406 dijital santralı kuruldu. Yeni sistem, ses ve veri için iki ayrı iletişim ağı ihtiyacını ortadan kaldırarak , telefon ve internet hatlarının tek bir Internet Protokol (IP) tabanlı iletişim ağı üzerine birleşmesini sağlayacak. Proje kapsamında kullanıcılar, veri hattının ulaştığı her yerden, ayrı bir telefon kablolamasına gerek kalmadan telefon edebilecek. Santralın sunduğu avantajlar arasında en düşük maliyetli rota üzerinden sesi taşıma kabiliyeti olması yer alıyor. Sistem sayesinde Outlook'tan telefonunuza bırakılan sesli mesajları ve faksları alabiliyorsunuz. Ayrıca çağrı alırken aynı zamanda e-posta ve internet’e erişim devam ediyor. Tarafınıza ulaşan ve bırakılan mesajlar perde arkasında sunucuda saklanabiliyor. İş kapasitesi büyüdükçe, şirketler var olan altyapılarını, telefon çağrılarını bilgisayara yönlendirme, hatta tutma, konferans, çağrı transferi, sesli mesaj, çoklu ortamda mesajlaşma ve entegre çağrı merkezi özellikleri içeren, iletişim sunucusu olarak kullanılabilen IP tabanlı çözümlere yöneliyorlar. Bu kapsamda, IP telefon uygulamaları firmaların ses ve veri iletişimi için ayrı ayrı yatırım yapma ihtiyacını ortadan kaldırırken, kullanıcıların verimliliğini önemli oranda arttırıyor. Ofis içi, uzak ofis ve şubeler arası uygulamalara kolay geçiş olanağı sağlayan IP telefon, geleneksel PBX teknolojilerine ve IP tabanlı yeni ses santrallerine entegre edilebiliyor. Tecrübe ve iyi hizmet Bimel'de

Bunun yanı sıra bazı katma değerli servislerde ek bir yatırım karşılığında devreye sokulabiliyor. Örneğin; müşteri ilişkileri yönetimi (CRM) ve kurumsal kaynak planlama (ERP) sistemlerine bu sistemi entegre edebilmek mümkün. Borsa bilgilerini, son dakika haberlerini, meteorolojik verileri, döviz kurunu ya da veritabanındaki bir veriyi telefon ekranına yansıtmak da mümkün olabilecek. TARSİM Genel Müdür Yardımcısı M. Haşim Altınözlü, proje ile ilgili olarak AVAYA IP Office çözümü konusunda "Bimel'i tercih etmemizdeki sebepler arasında bilgisayar ağlarının yanı sıra network konusunda 22 yıla yakın tecübe sahibi olmaları ve satış sonrası destek konusunda kendilerinden hizmet alınabilmesi büyük rol oynuyor" şeklinde konuştu. AVAYA IP Office çözümününün kullanım kolaylığı açısıdan önemli avantajlar sunduğunu ifade eden Bimel Network Proje Uzmanı Aynur Ölçer, konuyla ilgili olarak şunları söyledi: "Sistem web üzerinden merkezi olarak yönetilebiliyor. Bu sayede bilgi teknolojileri yöneticileri, bilgi işlem çalışanları istedikleri herhangi bir yerden sistemde diledikleri değişiklikleri yapabiliyorlar. Santralın en büyük avantajı, gelişmekte olan küçük ve orta ölçekli firmalarda (Kobi) komple bir çözüm sağlıyor olması. Ürün üzerinde ayrıca küçük bir işletmenin ihtiyacı olabilecek switch, firewall router, VOIP Gateway, DNS sunucusu, DHCP sunucusu bulunması ürünün tercih edilebilirliğini artırıyor." Anında ses ve veri iletişim kullanımı sağlarken telefon hat sayısını azaltan ve düşük maliyet sağlayan sistem; AVAYA’nın IP Office IP406 adlı 10 dahili (2 analog, 8 dijital) hattı destekleyen ürünlerden oluşuyor. Kurumun mevcut abone ihtiyacı dikkate alınarak modüller sayesinde santral 32 adet analog dahili iç hat, 32 adet analog dış hattı destekleyen bir yapıya kavuşturuldu. Yüksek ölçeklenebilirliğe sahip bu sistem ayrıca 6 adet ilave genişleme biriminin stack edilebilmesine olanak verdiği için santral dahili abone sayısı 190 adede çıkarılabiliyor. Sistemle birlikte masadaki telefonunuzu yönetebilmenizi sağlayan yazılımlar geliyor. Ayrıca bir yazılım sayesinde santral operatörü kendi bilgisayarı ekranından mouse kullanarak grafik arayüzü ile kendisinden beklenen santralın tüm fonksiyonlarını yönetebiliyor.


Tüm haberlere geri dön...
Ankara Merkez
Tel: (312) 434-2245 Faks: (312) 431 19 53
İstanbul (Anadolu)
Tel: (216) 384-5061 Faks: (216) 384 50 26
İstanbul (Avrupa)
Tel: (212) 347-7540 Faks: (212) 347 75 44
İzmir
Tel: (232) 489-0755 Faks: (232) 425 21 49
Bursa
Tel: (224) 274-0055 Faks: (224) 273 00 26
2025© Bimel Elektronik Mamulleri Pazarlama A.Ş. internet sitesinin yayın hakları, tüm görsel malzeme ve bilgilerin elektronik ortamlar dahil kullanım hakkı sadece Bimel Elektronik Mamulleri Pazarlama A.Ş.'ne aittir. İzinsiz kullanmak, kopyalamak ve alıntı yapmak yasal kovuşturma hakkı doğurur.