İnternet'te alışverişe alışamadık

Tüm haberlere geri dön...

MasterCard'ın altı ayda bir düzenli olarak gerçekleştirdiği Masterindex'in araştırmasının Aralık ayı sonuçlarına göre; Türk tüketicisi İnternet'te alışverişe sıcak bakmıyor. Toplam 11 il merkezinde 1.000 kişilik bir örnekleme grubu üzerinde gerçekleştirilen araştırmada, katılımcılara son 12 ay içerisinde kaç defa İnternet üzerinden harcama/alışveriş yaptıkları sorulduğunda %91'i İnternet'ten hiç harcama/alışveriş yapmadığını, yüzde 3 ise ayda bir kez yaptığını belirtti. İnternet'te alışveriş yapma oranı 20-24 yaş arası tüketicilerde %7'ye, A sosyo-ekonomik grubunda da %8'e ulaşmakta. İnternet'te en fazla harcama kitap, DVD ve elektronik eşya alımında Görüşülen kişilere, İnternet ortamında kredi kartlarını ne tür hizmetler/ürünler için kullandıkları sorulduğunda yüzde 21'i Kitap/DVD alımı ve yine %21'i de elektronik eşya alımı için kredi kartlarını İnternet'te kullandıklarını belirttiler. Bu rakamı yüzde 17 ile bilet alımları ve yüzde 14 ile sanal market alışverişleri takip ediyor.


Tüm haberlere geri dön...
Ankara Merkez
Tel: (312) 434-2245 Faks: (312) 431 19 53
İstanbul (Anadolu)
Tel: (216) 384-5061 Faks: (216) 384 50 26
İstanbul (Avrupa)
Tel: (212) 347-7540 Faks: (212) 347 75 44
İzmir
Tel: (232) 489-0755 Faks: (232) 425 21 49
Bursa
Tel: (224) 274-0055 Faks: (224) 273 00 26
2024© Bimel Elektronik Mamulleri Pazarlama A.Ş. internet sitesinin yayın hakları, tüm görsel malzeme ve bilgilerin elektronik ortamlar dahil kullanım hakkı sadece Bimel Elektronik Mamulleri Pazarlama A.Ş.'ne aittir. İzinsiz kullanmak, kopyalamak ve alıntı yapmak yasal kovuşturma hakkı doğurur.