Digitus Ürünlerinde 5 ve 15 yıl Garanti

DIGITUS® ismi kalite ve müşteri memnuniyetini temsil etmektedir. Dolayısıyla DIGITUS® hemen hemen tüm ürünlerinde 5 ila 15 yıl arasında satış garantisi vermektedir. Böyle uzun dönemli bir garantinin aktive edilmesi için olan gereksinimler oldukça basittir. Satın aldıktan sonra 4 hafta içinde DIGITUS® ürününüzü çevrimiçi ortamda kaydetmeniz gereklidir. Bu işlemi web sitesinden yapmak oldukça basittir. Tüm taleplerinizi bayiinizden yapabilirsiniz.

Aşağıdaki maddeler garantiden hariç bırakılmıştır. Tüketim malzemeleri veya parçalar mekanik yıpranmaya tabiidir. Lütfen aynı zamanda garanti şartlarımızı okuyun.

Kaydınız diğer avantajlara sahip mi?

Evet, yeni gelişmeler, yeni ürünler ve kampanyalar hakkında bilgi için kayıtlı bir kullanıcı olarak haber bültenimizi istediğiniz bir anda okuyabilirsiniz.

 

Bu linke tıklayarak formu doldurabilirsiniz.


Garanti Şartları

Garanti

ASSMANN Electronic GmbH, Auf dem Schüffel 3, 58513 Lüdenscheid, Almanya, (“ASSMANN”) bu ürünün alıcısına (“müşteri”), normal çalışma koşulları altında bunda ne materyal ne de üretim kusuru bulunmadığını garanti etmektedir.


GARANTİ SÜRESİ

Garanti süresi 5 sene / 15 senedir ve bir satıcıdan ürünün satın alındığı tarihten itibaren başlamaktadır. Garantinin verilmesi, müşterinin satın alımı satın alım tarihinden itibaren 4 hafta içerisinde aşağıdaki ASSMANN Company internet sitesine kaydetmesine tabidir:

www.digitus.info

Tüm Garanti talepleri satın alım kanıtı olarak orijinal bir fatura gerektirmektedir.

Cihazın Garanti süresi dolmadan arızalanması durumunda ASSMANN yukarıda bahsi geçen orijinal faturayı tedarik edebilen asıl alıcıya ürünü ücretsiz onarma garantisi vermektedir. Alternatif olarak ASSMANN yeni bir ürün sağlama hakkına sahiptir. Onarımın ya da değiştirmenin mümkün olmadığı durumda ASSMANN eşit ya da daha yüksek değerde bir cihaz sağlayacaktır. Bu mümkün değilse, ASSMANN satın alım ücretini geri ödeyecektir.


GARANTİNİN UYGULANMASI

Garantinin uygulanması ürün bayisi / satıcısı yoluyla olur.

Alıcı satıcıya orijinal faturayı, arızalı ürünü ve yazılı bir arıza tanımı verecektir. Bayi / satıcı artık irtibat kurulacak kişi olarak bulunmuyorsa yükümlülük ASSMANN tarafından yerine getirilecektir. ASSMANN, Garanti talebini yürürlüğe koymak için müşteriye bir hizmet partneri tayin etme hakkına sahiptir.


GARANTİ KAPSAMINA GİRMEYENLER

Bu garanti, aşağıdakiler hariç olmak koşuluyla tüm üretime bağlı arızaların yanı sıra tüm materyal hatalarını kapsamaktadır.

Aşağıdakiler Garanti’nin dışında tutulmaktadır:

1. Üzerindeki seri ya da madde numaraları tanınamaz hale getirilmiş, değiştirilmiş ya da sökülmüş tüm ürünler.

2. Kapsamlı bir şekilde ve kısıtlama olmaksızın, hata ya da arızanın, normal kullanım sonucu eskime ya da kusurdan ya da ASSMANN'ın sorumlu olduğundan başka sebeplerden kaynaklandığı tüm ürünler:

a) Müşteri ya da müşterinin çalışanları, acenteler ya da üçüncü şahıslar tarafından oluşan kaza, nakil, uygunsuz kullanım, kötüye kullanım ya da kusur oluşturan başka bir eylem;

b) Güç kesintileri ya da güç dalgalanmaları, güç devreleri, havalandırma ya da diğer çevre koşulları;

c) Duman (tütün ya da sigara dumanı) ya da toz gibi anormal çalışma koşulları ya da kullanıcı kılavuzunda ayrıntılı olarak belirtilmiş talimatlara uymama;

d) Mücbir sebepler, yangın, sel, savaş, şiddet olayları ya da benzer olaylar;

e) Ürüne ya (ASSMANN ya da acenteleri tarafından sağlanıp sağlanmadığına bakılmaksızın) da bununla ilgili parçalara bağlanan bu Garanti’nin kapsamadığı bir ürün bileşeni olan hatalı yardımcı parçalar ya da ürünler;

f) ASSMANN’ın bir çalışanı ya da ASSMANN tarafından yetkilendirilen biri kişiden başka bir kişi tarafından ürünü ayarlamaya, değiştirmeye, onarmaya, kurmaya ya da bakımını yapmaya yönelik her tür girişim.

3. Bu Garanti’nin dışında tutulanlar sarf malzemeleri, ana adaptörler, bağımsız bir güç kaynağı gibi akümülatörlerde gömülü ürünler; LCD paneller; fanlar, mekanik öğeler ya da elektrikli ısıtma gibi normal kullanım sonucu eskiyen parçalardır.